- Cím: 2314 Halásztelek, Kastély park 1.
- Telefon: 06 24-517-260
- Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Tájékoztatók és nyomtatványok »
Bohánné Harcsa Anita
pénzügyi irodavezető 0624-517-260 108 mellék Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Faragó-Szlávik Mónika
pénzügyi előadó 0624-517-260 132 mellék Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Bobola Judit
pénzügyi előadó 0624-517-260 105 mellék Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Lipkovics Mária
pénzügyi előadó 0624-517-260 131 mellék Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Király Emese
pénzügyi előadó 06 24 517-260 113 mellék Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Tóth Mariann
pénzügyi előadó, pénztáros 0624-517-260 109 mellék Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Alapvető feladatok:
Halásztelek város költségvetésének és beszámolójának előkészítése és végrehajtása, a költségvetési gazdálkodással, könyveléssel, nyilvántartással kapcsolatos feladatok ellátása.
Főbb feladatok:
- az önkormányzati gazdálkodás során ellátja az önkormányzati költségvetéssel kapcsolatos valamennyi feladatot, elkészíti a város költségvetésének, költségvetési tervezetét figyelemmel a képviselő-testület fejlesztési elképzeléseire,
- a gyermek és felnőtt étkeztetés, a bölcsődei gondozás díjának, valamint a szociális ellátások körébe tartozó térítési díjak módosításáról szóló rendelet-tervezetet az érintett intézmények által tett javaslat alapján elkészíti,
- elkészíti a költségvetés végrehajtásáról szóló beszámoló tervezetét,koordinálja az önkormányzati kincstári finanszírozással kapcsolatos feladatokat,gondoskodik a normatív, központosított és kötött felhasználású állami támogatások igényléséről, lehívásáról, elszámolásáról,
- gondoskodik a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény alapján a pénzbeli támogatások igényléséről és elszámolásáról
- gondoskodik az egyes szociális ellátások jogosultak részére, valamint a közfoglalkoztatottak részére történő utalásáról, illetve házipénztárból történő kifizetésével kapcsolatos pénzügyi feladatok ellátásáról,
- a vagyonbiztosítási szerződések, illetve a GFB és CASCO szerződések esetében a versenyeztetést koordinálja a biztosítási alkusz közreműködésével, valamint a képviselő-testületi döntést előkészíti,
- a civil szervezetek, egyesületek és alapítványok részére nyújtott támogatások ellenőrzését végzi,
- ellátja a választások, népszavazások pénzügyi lebonyolítását, elszámolását, önkormányzati szinten szerepet játszik az intézmények ésszerű, költségtakarékos, hatékony és szabályszerű működésének megvalósításában. Javaslatot tesz – a törvényhatárain belül – a belső tartalékok feltárásában, indokolt módosításra, illetve átszervezésre,
- gondoskodik a költségvetési szervek működését meghatározó jogszabályok helyi alkalmazásáról, érvényesítéséről, és ezekre felhívja az illetékesek figyelmét,
A Pénzügyi Iroda feladatainak felsorolása nem teljes körű. A Pénzügyi Iroda által ellátott feladatok teljes listája A Halásztelki Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatában található.