KÖZLEMÉNY
A COVID-19 vírus járványveszélyére való tekintettel a megelőzés érdekében Halásztelek Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatalában 2020. november 5-től a személyes ügyfélfogadás szünetel.
A kapcsolattartás telefonos megbeszélés alapján történik. Különösen indokolt esetben telefonos megbeszélés alapján van lehetőség a személyes ügyfélfogadásra, előre egyeztetett időpontra érkezve.
Az ügyintézők elérhetőségeiről kérjük tájékozódjon a honlapon a http://www.halasztelek.hu/index.php/polgarmesteri-hivatal/szervezeti-egysegek menüpontban vagy a 06 24 517 260-as telefonszámon.
Az olyan dokumentumok számára, melyek elektronikus úton nem küldhetőek be, kihelyezésre kerül egy urna az önkormányzati ügyfélszolgálatnál, melybe lezárt borítékban elhelyezhető a szükséges dokumentum.
Vigyázzunk egymásra!